Jesteśmy zespołem doświadczonych trenerów biznesu i sprzedaży, coachów i mentorów. Realizujemy cel, którym jest wdrażanie w przedsiębiorstwach najskuteczniejszej wiedzy i wyników badań efektywnego ich funkcjonowania. Mamy doświadczenie, że stosowanie kompleksowych rozwiązań sięgających do sedna daje lepsze i trwalsze rezultaty, a dzięki temu zadowolonych i efektywnych pracowników bez względu na stanowisko pracy i poziom wykształcenia.
Pokazujemy, że wzrost motywacji pozytywnie oddziałuje na wszystkich członków zespołu i sprawia, że można działać efektywnie, mieć z pracy satysfakcję i samodzielnie kreować przestrzeń wokół.
Korzystając z naszej wiedzy i doświadczenia nauczysz się zarządzać zespołem międzypokoleniowym, zwłaszcza z pokoleniem Y i Z
Wierzymy, że zarządzanie i motywowanie godnościowe jest najbardziej efektywną strategią podnoszenia potencjału pracowników, a w efekcie rozwoju i zysku Twojej firmy.
Natalia Pulczyńska
CEO, Practitioner Business Coach, trener biznesu, wykładowca akademickiOd 8 lat pomaga managerom i właścicielom firm osiągać ponadprzeciętne rezultaty rozwojowe i biznesowe. Założycielka Instytutu Motywacji Efektywnej, jako coach pracująca w oparciu o metodologię CoachWise akredytowaną przez International Coach Federation. Prowadzi procesy coachingowe kadry zarządzającej m.in. dla managerów i dyrektorów regionu dwóch ogólnopolskich banków.
Na Wyższej Szkole Gospodarki prowadzi wykłady i zajęcia warsztatowe dla studentów dziennych, zaocznych oraz podyplomowych (przedmioty: psychologia kierowania i przywództwa, psychologia obsługi klienta, coaching).
Jest praktyczną zwolenniczką zwinnego zarządzania projektami AgilePM® (certyfikat AgilePM® Agile Project Management Foundation nr 04318877-01-E3C1).
Prelegentka licznych konferencji (m.in. Kody Kobiecości), oraz aktywna podczas wydarzeń rozwojowych, np. Bydgoskiego Festiwalu Nauki (wykład: Nowoczesne determinanty efektywnego motywowania pracowników). Prowadzi warsztaty i szkolenia dotyczące motywacji m.in.: Twój klucz do motywacji w biznesie, Naukowe tajemnice motywacji. Regularnie uczestniczy w superwizjach organizowanych przez Izbę Coachingu Oddział Kujawsko-Pomorski.
Absolwentka Akademii Menadżera, Akademii Trenera i studiów podyplomowych Psychologia w biznesie.
Prezes Stowarzyszenia Prometeja zajmującego się szeroko pojętym wsparciem społecznym.
Jan Lewandowski
Sales Director, Practitioner Business Coach, trener biznesuCoach kryzysowy, członek Polskiego Stowarzyszenia Coachów Kryzysowych oraz Instytutu Pozytywnej Terapii Kryzysu (IPTK) , mentor, trener i szkoleniowiec komunikacji miękkiej w sprzedaży z 25-cio letnim stażem w biznesie. Z wykształcenia elektronik z zamiłowania sprzedawca, trener, mentor, szkoleniowiec, coach i coach kryzysowy, wychowawca młodzieży poprzez sport – trener judo.
Doświadczony Menadżer, Coach, Mentor i Szkoleniowiec Zespołów Sprzedażowych, specjalizujący się w szkoleniu kadry Menadżerskiej i jej Zespołów z zakresu psychologii sprzedaży, komunikacji miękkiej werbalnej i niewerbalnej, skutecznego zarządzania Zespołami Sprzedażowymi, Rekrutacji Zespołów Sprzedażowych, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych z klientem oraz w Zespole Sprzedażowym, prowadzenia sesji coachingu Kadry i Członków Zespołów Sprzedażowych, prowadzenia sesji Coachingu Kryzysowego wspierając w kryzysie zawodowym, osobistym służąc pomocą w trudnych sytuacjach zawodowych i życiowych.
Dorota Jurzysta
Trener biznesu, coach, doradca biznesowyTrener i doradca, konsultant z zakresu zarządzania, coach (certyfikat ICC, TROP od 2009). Wcześniej menedżer wysokiego szczebla z ponad 15- letnim doświadczeniem w kierowaniu spółkami prawa handlowego (CEO, Prezes Zarządu). Poza zarządzaniem zespołami pracowniczymi odpowiadała m.in. za planowanie strategiczne oraz organizację oddziałów zagranicznych w rejonie Europy Środkowej.
Specjalizuje się w doradztwie partycypacyjnym w obszarze formułowania, planowania i wdrażania strategii rozwoju oraz zwiększania efektywności organizacji. Jest zwolenniczką ewolucji a nie rewolucji stąd bliska jej jest filozofia KAIZEN i wdrażanie i zarządzania LEAN, posiada uprawnienia KAIZEN COACHA. Ukończyła Studia Podyplomowe z zakresu zarządzania oraz LEAN w usługach (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie) oraz psychologii biznesu (ALK w Warszawie). Jest członkiem Instytutu Zarządzania oraz Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Przygotowywała i przeprowadzała proces zmian w licznych firmach rodzinnych w ramach dwóch edycji unijnego projektu, jak również na zlecenia biznesowe. Prowadzi szkolenia z zakresu szeroko rozumianej komunikacji, zarządzania zmianą, zarządzania wiekiem, budowaniu zespołów oraz zagadnień związanych ze strategią firm.
Aldona Polniak
Praktyk, HR Biznes Partner, konsultant, trenerDoświadczony wieloletni praktyk w zakresie zarządzania najistotniejszym podmiotem biznesu – ludźmi. Ścieżka zawodowa związana od ponad 20 lat z obszarami szeroko rozumianego HR, szkoleniami i wsparciem biznesu. Współpracujący z branżami: FMCG, finansową, przemysłem, usługami – co pozwala na szerokie spektrum odniesienia biznesowego i faktyczne rozumienie procesów wewnętrznych organizacji. Prowadzący spotkania i doradztwo indywidualnie oraz szkolenia. Specjalizuje się w obszarze Zasobów Ludzkich w tym: rekrutacji i zatrudniania pracowników, employer branding, wdrażaniu pracowników, outplacementu, komunikacji.
Absolwentka Politechniki Poznańskiej oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, a także Psychologii Zarządzania, Akademii Trenera Biznesu. Ciekawa świata i ludzi. Hołdująca przekonaniu, że wyniki szefa i organizacji są rezultatem zaangażowania i współgrania wielu osób. Promująca hasło: „Twoje wyniki tworzą ludzie”.
Joanna Pulkowska-Ulfig
Coach, trener biznesu, doktor nauk medycznychPsycholog, psychoterapeutka pracująca w nurcie terapii poznawczo-behawioralnej oraz terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, akredytowany coach Międzynarodowej Federacji Coachingu na poziomie ACC (ACC ICF), trener biznesu i rozwoju osobistego, doktor nauk medycznych w dziedzinie biologia medyczna oraz wykładowca akademicki.
Współpracuje z firmami, wspierając rozwój pracowników. Pracuje z menedżerami i ich zespołami podczas szkoleń oraz prowadząc indywidualne spotkania w procesie coachingowym. Bierze udział w badaniach klinicznych,
w których zajmuje się oceną funkcjonowania poznawczego pacjentów. Interesuje się powiązaniami neuronauki z efektywnością fukncjonowania w pracy Jako terapeutka pomaga swoim klientom w znalezieniu sposobu na poradzenie sobie z życiowymi trudnościami i wspiera ich w procesie przeprowadzenia pożądanej zmiany. Pozostaje w nieustającym zachwycie nad potencjałem tkwiącym
w każdym człowieku.
Przeprowadza szkolenia dla biznesu z zakresu mindfulness i użyteczności praktykowania uważności dla funkcjonowania w pracy. Ponadto, przygotowuje szkolenia z zakresu technik radzenia sobie ze stresem i trudnymi emocjami, budowania efektywnego zespołu, komunikacji interpersonalnej, zarządzania sobą w czasie, kreatywnego myślenia oraz motywowania siebie i innych.
Tomasz Gordon
Ekspert MPA, trener biznesu, wykładowca akademickiCertyfikowany trener biznesu, ekspert testu kompetencyjnego Master Person Analysis, mentor szefów i właścicieli firm. Od ponad 17 lat wspiera menedżerów oraz działy sprzedaży w rozwoju ich kompetencji. Prowadził szkolenia m.in. dla Samsung Electronics Polska, Huawei Polska, PZU oraz Banku Zachodniego WBK. Jego artykuły eksperckie ukazały się m.in. w magazynach „Personel i Zarządzanie”, „Szef Sprzedaży”, „Nowa Sprzedaż”, „As Sprzedaży” i „World Business Class Magazine”. Koordynator innowacyjnych studiów podyplomowych „Akademia Menedżera”. Autor bestselleru „Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej” (Onepress, 2020).
W swojej pracy najbardziej kocha możliwość pomagania innym w odkrywaniu ich potencjału. Jest wielkim orędownikiem łączenia sukcesu zawodowego z podnoszeniem dobrostanu prywatnego, ponieważ uważa, że żadne lukratywne posady i pieniądze świata nie są w stanie zrekompensować braku zdrowia, stabilności psychicznej oraz wsparcia najbliższych.
Na rynku szkoleniowym wyróżnia go praktyczny transfer wiedzy naukowej (metod potwierdzonych przez naukę) do biznesu, a także praktyki biznesowej do edukacji akademickiej. Dzięki temu jego działania na obu polach są praktyczne, skuteczne i powtarzalne. Działając na rzecz firm, przekazuje klientom know-how, żeby po skończeniu procesu zmian mogli sami, bez konieczności ciągłego wsparcia, korzystać z wartości (narzędzi, procedur, technik) wniesionych do organizacji.
Lucyna Weroniczak
Trener biznesu, coach, doradca biznesowypsycholog, menadżer, superwizor i rekomendowany trener Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, coach posiadający certyfikat TROP, wykładowca akademicki. Trener, coach i doradca wspierający rozwój organizacji doradzając i szkoląc kadrę menadżerską firm z branży produkcyjnej, usługowej, edukacyjnej, medycznej itp.. Od 20 lat diagnozuje, rozpoznaje problemy i szuka rozwiązań pozwalające firmie rozwiązać trudności i rozwinąć potencjał.
Trener, coach i doradca wspierający rozwój organizacji doradzając i szkoląc kadrę menadżerską firm z branży produkcyjnej, usługowej, edukacyjnej, medycznej itp.. Diagnozuje, rozpoznaje problemy i szuka rozwiązań pozwalające firmie rozwiązać trudności i rozwinąć potencjał w ramach działającej od 20. lat firmy szkoleniowo-coachingowo-doradczej. Jest praktykiem, tworzyła i zarządzała działem produkcji w przedsiębiorstwie. Swoją wiedzę i doświadczenie przekłada na budowanie strategii wprowadzania zmian autorską metodą opartą zarówno o wiedzę psychologiczną i z zakresu zarządzania. Współuczestniczyła w tworzeniu metodologii i była trenerem wiodącym, i doradcą w I i II edycji ogólnopolskiego projektu Firmy Rodzinne I i II.
Dane kontaktowe
509 153 060
E-mail: biuro@instytutmotywacji.pl
Adres:
ul. Toruńska 151 p. 06
85-880 Bydgoszcz